x

Václav Hudeček – housle HUdeček

Václav Hudeček zahájil svoji příkladně strmou cestu mezi českou a mezinárodní interpretační elitu v šedesátých letech. Již ve věku patnácti let dne 12. listopadu 1967 vystoupil na koncertu v Londýně s Royal Philharmonic Orchestra. O den později ho slyšel legendární David Oistrach, předpověděl mu velkou budoucnost a nabídl mu pedagogickou pomoc. Od roku 1970 až do Oistrachovy smrti v roce 1974 byl žákem tohoto velkého Mistra. Zároveň absolvoval studium na pražské Akademii múzických umění ve třídě prof. Václava Snítila. Od svého londýnského debutu vystupoval po celém světě na nejprestižnějších pódiích (Carnegie Hall, Royal Festival Hall, Suntory Hall, Osaka Festival Hall, Sydney Opera), s nejlepšími světovými orchestry (Berliner Philharmoniker, Cleveland Symphony Orchestra, NHK Philharmonic Orchestra, Gewandhaus Leipzig, Moskevská státní filharmonie a další), jakož i na světových festivalech (Osaka, Salzburg, Istanbul, Perth, Helsinky). K odkazu Davida Oistracha a dalších velikánů ruské houslové školy se stále hlásí. A tak cílevědomě spolupracuje I dnes s nositeli tradic Oistracha, Kogana a Sitkovetského, jak dokazují jejich společné nahrávky. Hudečkovo sympatické vystupování a zejména styl jeho hry spojující technickou suverenitu s vervně tvořeným a emocionálně bohatým tónem a s radostí, kterou dovede nezaměnitelným způsobem přenášet do publika, okouzluje obecenstvo bez rozdílu věku. Jeho nahrávka Vivaldiho Le guattro stagioni s dirigentem Pavlem Koganem je od roku 1992 stále nejúspěšnější produkcí v České republice a interpret za ni získal zlatou a v roce 1997 platinovou desku. Rovněž za další svoje nahrávky obdržel interpret zlaté desky. Václav Hudeček se nevěnuje jen kompozicím starých mistrů, ale rozšiřuje své repertoárové spectrum o díla XX. Století (Janáček, Prokofjev) a skladby soudobých českých autorů (Kymlička, Fišer, Mácha). Systematicky se stará o pomoc nastupující české interpretační generaci, a to jak každoročním pořádáním letních houslových kurzů v Luhačovicích, tak představováním těch nejlepších žáků jako hostů na svých koncertech v rámci tradičních vánočních turné nebo na Svátcích hudby. V roce 2007 u příležitosti státního svátku 28. října udělil prezident republiky Václav Klaus Václavu Hudečkovi vysoké státní vyznamenání “Za zásluhy o stát v oblasti kultury a umění”, v říjnu 2012 převzal z rukou primátora stříbrnou medaili hlavního města Prahy jako zvláštní projev úcty a ocenění uměleckého přínosu a zásluh o rozvoj pražské kulturní scény u příležitosti jeho životního jubilea. Houslista Václav Hudeček ve čtvrtek 10. Září 2015 na soukromé audienci na italském velvyslanectví převzal prestižní italské vyznamenání Řád italské hvězdy (Cavaliere dell’Ordine della Stella d’Italia). Vyznamenání se uděluje italským občanům žijícím v zahraničí nebo cizincům, kteří se významně zasloužili o obnovu Itálie. „Houslový virtuóz mezinárodní pověsti Hudeček je jedním z největších světových interpretů hudby Paganiniho a Vivaldiho, jíž dokáže dát díky svému brilantnímu stylu interpretace novou mízu. Často spolupracoval s italskými umělci, dirigenty i houslisty světového věhlasu jakým je třeba Salvatore Accardo. Je dlouholetým skvělým propagátorem kultury naší země a jejího hudebního bohatství, které je zde velmi ceněno rovněž díky jeho mistrovské,“ zdůvodnil udělení řádu Aldo Amati, velvyslanec Itálie v ČR.

Kateřina Englichová – harfa

Patří k výrazným osobnostem českého interpretačního umění. Spolupracovala s významnými umělci a soubory, jak v zahraničí – Mstislav Rostropovič, Carol Wincenc, Eugenie Zukerman, Robert Davidovici, Michael Kofler, Robert Stallman, ad., tak u nás – Josef Suk, Pavel Šporcl, Jitka Hosprová, Ivan Ženatý, Martin Kasík, Vilém Veverka, Škampa kvarteto, Pražákovo kvarteto, Kvarteto Martinů, Haas Quartet ad.
Jako sólistka spolupracovala s dirigenty Zdeňkem Mácalem, Jiřím Bělohlávkem, Ondřejem Kukalem, Jakubem Hrůšou ad. Několik let hrála s Filadelfským orchestrem a měla možnost pracovat s dirigenty jako jsou Simon Rattle, Claudio Abbado,Riccardo Muti, Wolfgang Sawallish, Michael Tilson-Thomas, Seiji Ozawa ad.
Zúčastnila se festivalů – Tanglewood, Tucson Music Festival v USA, Red Sea Festival v Izraeli, Pacific Music festival v Japonsku, Pražské jaro, Pražský podzim, Marnach (Lucembursko), Carintischer Sommer (Rakousko), Sarajevská zima (Bosna) ad.
Vedla mistrovské kurzy v USA (Juilliard School of Music, Curtis Institute of Music), Kanadě, Hongkongu, Itálii a Lucembursku. Každé léto vede kurzy na festivalu Ameropa a harfové kurzy v Santuario di Crea v Itálii.
Kateřina Englichová vystoupila jako sólistka, mimo jiné, s Filadelfským symfonickým orchestrem, se San Francisco Chamber Orchestra, s Vancouver Symphony Orchestra, s Hongkongským symfonickým orchestrem, s Brandenburským symfonickým orchestrem, s Budapešťským symfonickým orchestrem, s Českou filharmonií, s Brněnskou filharmonií, se symfonickým orchestrem Katowice, s Georg Solti komorním orchestrem, s Českým komorním orchestrem nebo Talichovým komorním orchestrem.
Vystudovala Konzervatoř v Praze a prestižní Fulbrightovo stipendium jí umožnilo studova na Curtisově Institutu ve Filadelfii, USA . V létě 2017 dokončila postgraduální studium na Hochschule für Musik Hanns Eisler v Berlíně.
Vystupuje po celé Evropě, Severní Americe, Japonsku, Hongkongu, Austrálii a Novém Zélandu.
V roce 1998 debutovala v newyorské Weill Recital Hall v Carnegie Hall. S Českou filharmonií debutovala v roce 2008.
Věnuje se také soudobé hudbě a celá řada skladatelů pro ni napsala skladby – např. Sylvie Bodorová, Jiří Gemrot, Zdeněk Lukáš, Jan F. Fischer, P.Zimmerli, Karel Janovický, Jindřich Feld, Luboš Sluka ad.
Kateřina Englichová se podílela na více než 30 CD nahrávkách – např. pro firmy Supraphon, Harmonia Mundi, New World Record USA, Exton Japan aj.
V posledních letech vydala CD u americké společnosti “Bogner`s Café” Mozartův Koncert pro flétnu a harfu s flétnistou Robertem Stallmanem, dirigentem Ondřejem Kukalem a Českým komorním orchestrem (2015). V roce 2016 vyšla její sólová nahrávka „Musica per arpa“ pro firmu Supraphon a v roce 2017 „Impressions“ s hobojistou Vilémem Veverkou, taktéž pro Supraphon. V roce 2017 vychází i CD (B.Britten Ceremony of Carols) s Kühnovým dětským sborem.
Je držitelkou prvních cen z mnoha mezinárodních soutěží-mimo jiné i Pro Musicis Int. Award v New Yorku.

Ivan Vokáč – violoncello

Ivan Vokáč (1987) patří mezi nejvýraznější české violoncellisty mladé generace. Je absolventem Pražské konzervatoře a Akademie múzických umění v Praze ve violoncellové třídě prof. Miroslava Petráše. V roce 2008 vystoupil na zahajovacím koncertu v Dvořákově síni Rudolfina oslav výročí Pražské konzervatoře s Koncertem h moll Antonína Dvořáka.
Ivan Vokáč je laureátem řady mezinárodních interpretačních soutěží. Nejvýraznější z nich jsou vítězství v rakouském Liezenu 2002, na Dotzauerově soutěži v Drážďanech 2005, na soutěži B. Martinů v Praze 2008 či absolutní vítězství s kolegou houslistou Jakubem Junkem na rozhlasové soutěži Concertino Praga 2006.

V roce 2010 obdržel stipendium nadace Yamaha Music Foundation of Europe a v roce 2012 získal Cenu pro nejúspěšnějšího českého účastníka mezinárodní soutěže Pražské Jaro. Jeho posledním soutěžním úspěchem je vítězství na Mezinárodní soutěži L. Janáčka v Brně (2013). Pravidelně vystupuje s předními českými orchestry (Česká filharmonie, PKF – Prague Philharmonia, Jihočeská komorní filharmonie, Severočeská filharmonie Teplice, Karlovarský symfonický orchestr, Moravská filharmonie Olomouc) pod vedením dirigentů J.Bělohlávka, P.Altrichtera, S.Vavřínka, O.Kukala, M.Němcové a dalších.

Od raného věku se Ivan Vokáč věnoval i komorní hudbě. I na tomto poli zvítězil v mnoha mezinárodních kláních (za všechny opakované vítězství na Brahmsově soutěži v rakouském Pörtschachu). Roku 2011 založil Lobkowicz Trio (Lukáš Klánský – klavír, Jan Mráček – housle), v letošním roce tento soubor obdržel prestižní Cenu Českého spolku pro komorní hudbu.  Jako komorní hráč spolupracuje s řadou výjimečných interpretů (Daniel Hope, Paul Neubauer, Josephine Knight, Václav Hudeček, Pavel Šporcl, Ivo Kahánek či Petr Nouzovský). Ivan Vokáč je ceněn pro svůj široký umělecký záběr, který realizuje mimo jiné také v dvou netradičních tělesech: Prague Cello Quartet a Escualo Kvintet, ve kterém však působí jako pianista.

Ivan Vokáč se představil na řadě festivalů, jak v Čechách (Pražské jaro, Mezinárodní hudební festival Český Krumlov, Dvořákova Praha, Svátky hudby v Praze, Mladé pódium, Hudební festival L.van Beethovena v Teplicích, Pardubické hudební jaro), tak i v zahraničí (Festival l’Eté Musical en Bergerac – Francie, Music Home Alive Festival – Holandsko).  Pravidelně spolupracuje s Českou televizí a Českým rozhlasem. Od roku 2017 je zástupcem koncertního mistra České filharmonie.

Jana Sibera – soprán

Vystudovala Pražskou konzervatoř (2000) a HAMU (2005). Již od roku 1995 hostovala v Národním divadle a od roku 2000 v tehdejší Státní opeře Praha, kde od roku 2002 přijala angažmá.

Od 1. ledna 2012 je sólistkou Opery Národního divadla. V inscenacích Státní opery a Národního divadla se představila jako Mozartova Zerlina (Don Giovanni), Zuzanka (Figarova svatba), Papagena a Královna noci (Mozart: Kouzelná flétna) a Despina (Così fan tutte), Lucia (Donizetti: Lucia di Lammermoor), Verdiho Violetta (La traviata), Gilda (Rigoletto) a Oscar (Maškarní ples), Musetta (Puccini: Bohéma), Adéla (Strauss: Netopýr), Philine (Thomas: Mignon), Frasquita (Bizet: Carmen), Kuchtík a 1. žínka (Dvořák: Rusalka), Clarisse (Weber – Mahler: Tři pintové), Cunegonde (Bernstein: Candide), v trojroli Číšníček – Zázračné dítě – Žák v Janáčkově opeře Výlety páně Broučkovy pod taktovkou Charlese Mackerrase, Karolina (Smetana: Dvě vdovy), Bystrouška (Janáček: Příhody lišky Bystroušky), Terinka (Dvořák: Jakobín), Mařenka (Humperdinck: Jeníček a Mařenka) ad. Ve svém repertoáru má také role Noriny (Donizetti: Don Pasquale), Blondy (Mozart: Únos ze serailu), Fiorilly (Rossini: Turek v Itálii) a Blaženky (Smetana: Tajemství), které nastudovala pro Divadlo J. K. Tyla v Plzni.

Účinkovala ve více než 40 reprízách Dona Giovanniho v letní stagioně Opery Mozart ve Stavovském divadle. V Národním divadle moravskoslezském hostovala jako Verdiho Violetta, Eurydika (Offenbach: Orfeus v podsvětí) a Anina (Strauss: Noc v Benátkách).

V červnu 2008 se stala finalistkou mezinárodní pěvecké soutěže Barbary Hendricks ve Štrasburku. V roce 2011 a 2012 hostovala jako Violetta v Gdaňsku. Účastnila se také turné Opery ND v Japonsku a Koreji.

K velkému úspěchu patří spolupráce s tenoristou Jonasem Kaufmannem na jeho profilovém CD pro firmu Decca. Spolupracovala s dirigenty, jako jsou M. Armiliato, Sir Ch. Mackerras, J. Bělohlávek, J. Latham-Koenig, G. Tourniaire a E. Dovico.

samekRichard Samek – Tenor

Richard Samek se narodil v Třebíči. Je absolventem Janáčkovy akademie múzických umění v Brně, obor operní zpěv ve třídě prof. Anny Barové. Po zakončení studia soukromě studoval u Natalie Romanové. Je laureátem řady mezinárodních soutěží, např. Mezinárodní pěvecké soutěže A. Dvořáka a pěvecké soutěže M. S. Trnavského. V roce 2006 debutoval na jevišti Národního divadla v Brně. V současné době je stálým hostem operního souboru Národního divadla a vystupuje v rolích jako Rodolfo (La Bohéme), Ismael (Nabucco), Cassio (Otello), Princ (Rusalka), Belmonte (Únos ze serailu), Tamino (Kouzelná flétna), Don Ottavio (Don Giovanni), Alfredo (La Traviata). Pravidelně vystupuje rovněž v Divadle J. K. Tyla v Plzni, Národním divadle Brno, Národním divadle moravskoslezském a ve Slovenském národním divadle v Bratislavě.

Hostoval v Grand Théâtre de Reims, Opéra Théâtre de Limoges, Opéra de Rennes a Staatsoperette Dresden, kde je od sezony 2014/2015 ve stálém angažmá.Dresden, kde je od sezony 2014/2015 ve stálém angažmá. Hostoval v Theater Magdeburg jako Don Manuel v německé premiéře Fibichovy Nevěsty messinské, v roli Fausta v Gounodově stejnojmenné opeře a ve Staatsoper Hannover jako Princ ve Dvořákově Rusalce či jako Rodolfo v Pucciniho La Bohème. Od sezóny 2017/2018 hostuje v Aalto-Musiktheater Essen v roli Jeníka z Prodané nevěsty B. Smetany.Na rakouském festivalu Seefestspiele Mörbisch 2015 natočil live CD a DVD Straussovy opery Noc v Benátkách, kde ztvárnil roli Caramella. V roce 2015 se dále podílel na realizaci živé nahrávky Smetanovy opery Dalibor s BBC Symphony Orchestra pod taktovkou J. Bělohlávka a v roce 2016 vytvořil živou nahrávku Fibichovy Nevěsty messinské s Filharmonií Magdeburg.Spolupracuje s významnými komorními a symfonickými orchestry jako je BBC Symphony Orchestra, Česká filharmonie, Filharmonie Brno, Jihočeská komorní filharmonie, Orchestra Accademia Nazionale di Santa Cecilia, PKF Prague Philharmonia, Slovenská filharmónia, Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK, Štátna filharmónia Košice nebo Tokyo Metropolitan Symphony Orchestra. Vystupuje pod taktovkou dirigentů jako je J. Bělohlávek, S. Borisov, T. Brauner, O. Dohnányi, E. Dovico, P. Ch. Eigel, P. Feranec, H. M. Förster, Ch. Garbosnik, J. Hrůša, K. Ishii, R. Jindra, J. Kyzlink, A. Markovič, Z. Müller, T. Netopil, O. Olos, A. Schüller, L. Svárovský, J. Štrunc, E. Theis, R. Válek, K. Zehnder a další. Spolupracuje s režiséry jako je K. Absenger, R. Alföldi, A. Böge, J. Burian, C. Crombholz, P. Constant, O. Fuchs, O. Havelka, J. Heřman, V. Morávek, M. Oldag, S. Ritschel, R. Schaller, V. Věžník, A. Žargas a další. Pravidelně vystupuje na významných mezinárodních hudebních festivalech – MHF Dvořákova Praha, MHF Janáčkův máj, Moravský podzim, MHF Pražské jaro, Seefestspiele Mörbisch, NF Smetanova Litomyšl nebo Svatováclavský hudební festival.

pryglBoris Prýgl – basbaryton

Patří k nejtalentovanějším mladým pěvcům. Student Vysoké školy múzických umění v Bratislavě ve třídě Petera Mikuláše má na svém kontě již několik vítězství v pěveckých soutěžích včetně titulu absolutního vítěze Mezinárodní pěvecké soutěže Antonína Dvořáka v Karlových Varech v roce 2015, z níž si odnesl rovněž velké množství mimořádných cen jako Cenu Národního divadla v Praze, Divadla J. K. Tyla v Plzni, Cenu Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, Cenu Českého rozhlasu ad. K jeho zahraničním úspěchům patří 2. místo v Mezinárodní soutěži Ferruccia Tagliaviniho v Rakousku, spolu s cenou za nejlepší interpretaci díla W. A. Mozarta.

Boris získává cenné jevištní zkušenosti jako hostující sólista Slovenského národního divadla v Bratislavě, kde doposud vystupoval jako Nazareťan a Žid (Salome), Leporello (Don Giovanni), Basilio (Lazebník sevillský), Don Fernando (Fidelio), Pietro (Simon Boccanegra), Brander (Faustovo prokletí) a Betto (Gianni Schicchi).

Podílel se rovněž na prvním projektu Operního studia Slovenského národního divadla jako představitel hlavní role v satirické opeře Giovanniho Paisiella Král Teodor v Benátkách. V červenci 2016 se vrátil k roli Leporella na Znojemském hudebním festivalu po boku Adama Plachetky v titulní roli a absolvoval turné po Japonsku.

V květnu 2017 vystoupil na samostatném recitále na MHF Pražské jaro a ujal se role vychovatele v české premiéře Rossiniho opery Hrabě Ory v Národním divadle Brno.

Na nedávné prestižní soutěži pro pěvecké talenty do 32 let – OPERÁLIE 2017 Plácida Dominga v Astaně jako finalista této soutěže získal Cenu Birgit Nilsson za mimořádnou interpretaci děl Richardy Wágnera a Richarda Strausse.
Na základě úspěchu v této soutěži jej pozval Plácido Domingo na účinkování do Opery v Los Angeles v sezóně 2018–2019.

Rovněž přijal nabídku na účinkování ve výročním představení Dona Giovanniho ve Stavovském divadle v Praze v roce 2018, kde se představí v postavě Leporella pod Domingovým patronátem.

uramova

Nikola Uramová – soprán

Sopranistka Nikola Uramová patří mezi nejvýraznější talenty nastupující mladé generace. Narodila se 17. července 1994 v Mladé Boleslavi. Hudební studia započala na ZUŠ v Mladé Boleslavi. V roce 2010 začala studovat klasický zpěv na Konzervatoři v Pardubicích ve třídě Mgr. Jarmily Chaloupkové a nyní studuje na HAMU v Praze. V současné době je také studentkou slavného italského tenoristy a školitele Antonia Carangela.

Nyní vystupuje na koncertech s Komorní filharmonií Pardubice, Filharmonií Hradec Králové, či Barocco sempre giovanne. Účinkovala také v operách Divadelní ředitel (W. A. Mozart), Il Parnaso confuso (J. Mysliveček), představila se v roli Euridice z opery Orfeus (C. Monteverdi), či v roli Suor Angeliky ze stejnojmenné opery (G. Puccini) atd.. Zpívala například i v Obecním domě s orchestrem Pražské komorní filharmonie pod taktovkou Rastislava Štúra spolu se Simonem Keenlysidem a Štefanem Kocánem, sólisty Metropolitní opery v New Yorku, na Pražském Hradě spolu se Štefanem Kocánem a dále účinkuje s osobnostmi jako je Štefan Margita či Václav Hudeček.

Nikola Uramová je laureátkou několika pěveckých soutěží, včetně Mezinárodní pěvecké soutěže  v Olomouci v roce 2012. Ve stejném roce získala první cenu v juniorských kategoriích na Mezinárodní pěvecké soutěži W. A. Mozarta v Praze. V roce 2013 získala třetí místo v juniorské kategorii na Písňové soutěži Bohuslava Martinů a druhou cenu v Soutěži konzervatoří ČR, dále v roce 2014 třetí cenu na Mezinárodní pěvecké soutěži v Olomouci a první cenu v Karlových Varech na Mezinárodní soutěži Antonína Dvořáka.

 kustkovaKristýna Kůstková – mezzosoprán

Sopranistka Kristýna Kůstková je jedním z výrazných talentů nejmladší pěvecké generace. Je studentkou čtvrtého ročníku klasického zpěvu na Pardubické konzervatoři pod vedením Jarmily Chaloupkové a zároveň spolupracuje s italským pedagogem Antoniem Carangelem.
Od sedmi let až do roku 2012 byla členkou a sólistkou Dětské opery Praha, se kterou se zúčastnila mnoha zahraničních zájezdů, natáčení několika CD a také výchovného pořadu do České televize.

Sólově vystoupila na Nové scéně Národního divadla pod taktovkou Jana Chalupeckého jako Esmeralda v projektu (Vy)prodaná nevěsta, dále v představeních Mozartovo leporelo, Malý kominíček a také ve Stavovském divadle v České mši vánoční. V roce 2013 zpívala na Vánočním koncertě Allianz spolu s Petrem Nekorancem, Olgou Peretyatko a Štefanem Kocánem. Věnuje se také koncertní činnosti nejen po České republice, ale například i v Itálii.
Spolupracovala s Olomouckou i Karlovarskou filharmonií (pod taktovkou Jana Kučery), dále s Komorní filharmonií Pardubice (Marko Ivanović) nebo vystoupila se Symfonickým orchestrem Konzervatoře Pardubice na charitativní plese UNICEF. Pravidelně spolupracuje se souborem Barocco sempre giovane a Václavem Hudečkem. V roce 2016 vystoupila na galakoncertě spolu se Štefanem Margitou a debutovala jako Pamina v Kouzelné flétně v Moravském divadle Olomouc.
Získala také řadu ocenění: 1. cenu v soutěži Pražsky pěvec (2011, 2015), 1. cenu a cenu za interpretaci díla W. A. Mozarta v Pěvecké soutěži Olomouc (2012), 1. cenu na Soutěžní přehlídce konzervatoří (2013), 1. cenu na Duškově soutěži (2014), 1. cenu v Mezinárodni pěvecké soutěži Antonína Dvořáka v kategorii Operní naděje (2014) a 3. cenu v kategorii Junior (2015). Dále získala v Pěvecké soutěži Olomouc (2015) 1. cenu, titul laureáta a cenu uměleckého šéfa opery a operety Moravského divadla.

 Tomáš Brauner  – dirigent

Narodil se v roce 1978 v Praze. Studoval hru na hoboj a dirigování na pražské Státní konzervatoři. V roce 2005 absolvoval Hudební fakultu Akademie múzických umění, obor dirigování. Následovala studijní stáž na vídeňské Universität für Musik und darstellende Kunst. V roce 2010 se stal laureátem Mezinárodní dirigentské soutěže Dimitrise Mitropoulose v Aténách.

 Tomáš Brauner patří k nejvyhledávanějším dirigentům své generace.  Od roku 2013 zastává post šéfdirigenta Plzeňské filharmonie a od roku 2014 se stal hlavním hostujícím dirigentem Symfonického orchestru Českého rozhlasu v Praze.   Tomáš Brauner pravidelně spolupracuje s předními symfonickými orchestry a operními domy. Se Symfonickým orchestrem hlavního města Prahy FOK, PKF-Prague Philharmonia, Munchner Symphoniker,  Slovenská filharmónia, Philharmonie Südwestfalen, Státní orchestr moskevského rozhlasu, Orchestra of Colours Athen, Janáčkova filharmonie Ostrava, Pražský komorní orchestr, Komorní filharmonie Pardubice, Filharmonie Bohuslava Martinů, Moravská filharmonie Olomouc či Severočeská filharmonie Teplice, Český národní symfonický orchestr aj.

Uměleckou dráhu operního dirigenta zahájil v Divadle J. K. Tyla v Plzni, kde premiéroval nebo nastudoval velký počet operních titulů. Jmenujme např. Ponchielliho La Giocondu, Mozartova Dona Giovanniho, Čajkovského Panny orleánské, Dvořákova Jakobína, Pucciniho Turandot, Adrianu Lecouvreur od Francesca Cilei a další.

V roce 2008 debutoval ve Státní opeře Praha představením Verdiho Otella. Následoval Massenetův Don Quijot, Rossiniho Lazebník sevillský, Pucciniho Bohéma a Tosca, Verdiho Nabucco, Mozartova Kouzelná flétna, Bizetovu Carmen  nebo koncertní provedení Mignon Ambroise Thomase.

V Národním divadle moravskoslezském v Ostravě nastudoval a diriguje Verdiho operu Nabucco, Ernani, Gounodovu operu Romeo a Julie, Marii Stuartovnu G. Donizettiho a Hamleta Ambroise Thomase, Janáčkovu Káťu Kabanovou aj. V Palacio de Bellas Artes v Mexico City dirigoval operu Leoše Janáčka Její pastorkyňa. Z baletních produkcí pak nastudoval Čajkovského Labutí jezero (NDM), Šípkovou Růženku, Zvoníka od Matky Boží Jeana-Michela Jarrého (DJKT) nebo Giselle A. CH. Adama (SOP).

Je zván též významnými mezinárodními festivaly: Bad Kissingen, Festival Richarda Strausse v Garmisch Parten-Kirchen, kde spolu se Symfonickým orchestrem českého rozhlasu byl pozván na zahajovací koncert k 150. výročí Richarda Strausse. Provedl zde Alpskou Symfonii Richarda Strausse. Dále hostoval na festivalech Pražské jaro, MHF Smetanova Litomyšl, MHF Český Krumlov aj.

Plzeňská filharmonie

Za dobu své existence si orchfilharmonieestr vytvořil pevnou tradici a renomé mezi uznávanými českými orchestry a stal se tělesem žádaným a vyhledávaným i v zahraničí. Plzeňská filharmonie podniká četná turné, vystupuje na prestižních pódiích Evropy a USA. Filharmonie pravidelně natáčí pro Český rozhlas a pokračuje tak v tradici z let 1946 až 1993 (Plzeňský rozhlasový orchestr). Pro další labely v poslední době natočila operu Den dobročinnosti B. Martinů, která získala několik prestižních ocenění, Dvořákovy Rapsodie, Kompletní dílo pro violoncello a orchestr Bohuslava Martinů (Petr Nouzovský & Tomáš Brauner). Plzeňská filharmonie je také držitelkou Umělecké ceny města Plzně za rok 2014 v kategorii výjimečná kulturní událost roku, konkrétně za koncert k Roku české hudby 2014 v plzeňské katedrále sv. Bartoloměje, při němž uvedla Rekviem od Antonína Dvořáka. V roce 2015 byl orchestr vlajkovou lodí projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. V posledních sezónách s Plzeňskou filharmonií vystoupili mimo jiné skvělí sólisté Tai Murray, Lilya Zilberstein, Juliane Banse, Sergej Nakarjakov, Anne Quefféle, Jeremy Menuhin, Gautier Capucon. V minulosti to byli také Ramon Vargas, Montserarrat Caballé a také řada vynikajících dirigentů jako sir Charles Mackerras, Václav Talich, Jiří Bělohlávek nebo Libor Pešek. Plzeňská filharmonie je členem Asociace symfonických orchestrů a pěveckých sborů ČR. Od roku 2013 je pořadatelem festivalu Smetanovské dny. Šéfdirigentem orchestru je od roku 2013 Tomáš Brauner, hlavním hostujícím dirigentem se roku 2014 stal Ronald Zollman.

Komorní soubor Barocco sempre giovanebaroko

Barocco sempre giovane (Baroko stále mladé) je komorní soubor složený ze špičkových mladých profesionálních hudebníků. Specializuje se na interpretaci skladeb vrcholného baroka, nevyhýbá se však ani jiným slohovým obdobím. Soubor byl založen v roce 2004. Soubor má za sebou jižž stovky významných koncertů, je zván na domácí i zahraniční hudební festivaly (Pražské jaro, Smetanova Litomyšl, Mezinárodní hudební festival Brno, Festival Concentus Moravia, MHF České doteky hudby, Pardubické hudební jaro, Mladé pódium, Svátky hudby v Praze, Podblanický podzim, Theatrum Kuks, Čarovné tóny Macochy, Klášterní hudební slavnosti, Festival Mitte Europa, The Ohrid Summer Festival, Nitrianska hudebna jar, Le Quattro Stagioni, Kammermusik um halb acht Basel, Bach Istanbul ‘da, MusicFest of George Lobkowicz, atd.), jeho koncerty vysílala v přímém přenosu Česká televize, Televize Noe, Český rozhlas, nahrává na CD a pořádá vlastní abonentní cykly koncertů. Soubor spolupracuje s předními českými i zahraničními sólisty (Giulliano Carmignola, Václav Hudeček, Ivan Ženatý, Pavel Šporcl, Josef Špaček, Jan Mráček, Bohuslav Matoušek, František Novotný, Gabriela Demeterová, Jana Vonášková – Nováková – housle, Jiří Bárta, Michaela Fukačová – violoncello, Jana Boučková, Kateřina Englichová – harfa, Ivo Kahánek, Lukáš Klánský, István Dénes – klavír, Ad-El Shalev, Thomas Ragossnig, Barbara Maria Willi, Edita Keglerová, Vojtěch Spurný – cembalo, Aleš Bárta, Waclav Golonka, Václav Rabas, Jaroslav Tůma – varhany, Carol Vincenc, Claudi Arimani, Antonio Amenduni, Jiří Stivín, Žofie Vokálková flétna, Ivan Sequardt, Liběna Sequardtová, Vilém Veverka – hoboj, Václav Vonášek, Luboš Hucek, Miroslav Kejmar, Jiří Houdek, Radek Baborák, Kateřina Javůrková, Michiyo Keiko, Hana Jonášová, Petra Alvarez – soprán, Markéta Cukrová, Michaela Kapustová, Edita Adlerová, Petr Nekoranec, Rafael Alvarez, Juraj Holly, Roman Janál, Tomáš Král atd.) i s celou řadou vynikajících mladých hudebníků, laureátů mezinárodních interpretačních soutěží.